Sporthus24.se

Garmin Vívofit Jr. 2 Captain America

5/5

Delad Glädje är Dubbel Glädje – Gör Din Sportshopping Roligare med Vår Humor!

Golfhumor

  1. Varför tar golfare alltid med sig en extra golfboll?
    – För säkerhets skull, om de slår en hole-in-one!

  2. Vad sa golfaren som missade bollen tre gånger i rad?
    – ”Jag tränar på att slå luft i stället för sand – miljövänligt!”

  3. Golfaren blev arg och slängde sin klubba. Vad hände sen?
    – Klubban landade närmare hålet än bollen!


Fotbollsskämt

  1. Varför går fotbollsspelare aldrig till kyrkan?
    – För de är rädda för hörnor!

  2. Domaren frågade en spelare: ”Vill du ha en varning?”
    Spelaren svarade: ”Ja, tack! Nästa gång jag halkar, ta det lugnt med korten.”

  3. Vad är det för mening med att springa efter bollen hela tiden?
    – ”För att jag vill fånga den först!”


Löparhumor

  1. Jag började springa för att komma i form.
    – Nu springer jag bara för att komma hem igen!

  2. Varför springer löpare alltid med klocka?
    – För att bevisa att de inte springer sent!

  3. Vad sa den lata löparen till sin tränare?
    – ”Jag är snabbast på att hitta undanflykter.”


Basketvitsar

  1. Vad gör en basketbollspelare när han blir äldre?
    – Börjar sikta på låga mål!

  2. Vad sa basketspelaren när han blev utvisad?
    – ”Jag behöver ändå en timeout… på en strand med en piña colada.”

  3. Vad sa basketspelaren som alltid missade korgen?
    – ”Jag skyller på höjdrädsla!”


Ishockeyhumor

  1. Vad sa hockeyspelaren när han blev erbjuden ett glas vatten?
    – ”Tack, men jag föredrar is i det.”

  2. Vad gör hockeyspelare när de är uttråkade?
    – De kör ”puck you” till varandra för skojs skull.

  3. Varför blev ishockeyspelaren en filosof?
    – Han var trött på att bara tänka i banor!


Tennisskämt

  1. Vad sa tennisspelaren när han förlorade?
    – ”Det är inget att serve över!”

  2. Vad sa tennisspelaren till sitt ragg?
    – ”Vill du bli min dubbelpartner… för livet?”

  3. Vad kallar man en tennisboll som inte studsar?
    – Ett serviceproblem!


Simning och vattenhumor

  1. Vad är simmarnas favoritövning?
    – Att ta ett djupt andetag!

  2. Hur vet man att en simmare haft en dålig dag?
    – Handduken är det enda som är torrt!

  3. Simläraren sa: ”Det är ingen fara, bara flyt.”
    Jag: ”Men jag flyter bara i räkningar!”


Curlinghumor

  1. Vad sa curlingspelaren när någon föreslog ett nytt golv?
    – ”Nej tack, vi gillar det glatt!”

  2. Vad kallar man en curlingspelare som vinner på första försöket?
    – En ”is-brytare”!


Träningsvitsar

  1. Vad är det bästa sättet att hålla sig i form?
    – Stå bredvid en idrottare och se imponerad ut!

  2. Tränaren: ”Hur tänker du bli bäst på sprint?”
    Jag: ”Genom att springa bort från problemen!”

  3. Tränaren: ”Det är bara att ge 110%!”
    Spelaren: ”Så nu är det matte också?”

  4. Vad säger vikterna på gymmet när de ser mig?
    – ”Åh nej, inte den här killen igen…”


Cykelhumor

  1. Varför krockade cyklisten?
    – Han försökte slå nytt rekord i multitasking – cykling och sms!

Friidrottsvitsar

  1. Vad sa sprintern när han missade starten?
    – ”Jag var ändå för snabb för er att se!”

Garmin Vívofit Jr. 2 Captain America

Kraften finns överallt omkring dig! vívofit jr. 2 är inte bara en aktivitetsmätare1 för barn. Den är en interaktiv upplevelse där du låser upp spännande äventyr i Marvel Avengers-appen genom att vara aktiv. Den är bekväm, vattentålig och tillräckligt tålig för alla Avengersuppdrag. Du har inte tid att ladda när du ska ut och rädda världen. Batteriet är enkelt att byta och håller i mer än ett år. Håll reda på dina superhjältesysslor och -belöningar på handleden i stället för på kylskåpet. Genom att leka i den riktiga världen låser du upp Avengersäventyr, -spel och -ikoner. Se till att du är redo för uppdrag genom att mäta steg, sömn och daglig aktivitet 1 . Hjältar glömmer men det gör inte vívofit jr. 2. Ställ in påminnelser och uppgiftstimer. AKTIVITETER LÅSER UPP ÄVENTYR Med dig som medhjälpare kommer ditt barn att hjälpa Captain America och Avengers med att uträtta topphemliga S.H.I.E.L.D.-uppdrag. och försöka besegra Ultron en gång för alla. SPELET TAP CHALLENGE 60 minuters daglig aktivitet låser upp nya äventyr och ju fler aktiva minuter barnen loggar desto fler chanser får de att spela det pulshöjande spelet. JUVELER MED SAMLARVÄRDE Om barnen uppfyller sina dagliga aktivitetsmål får de även färgglada juveler. Allt de behöver göra är att trycka på kartan för att hämta upp dem och samla in så många de kan. REGISTRERA AKTIVITET Med appen Garmin jr. kan föräldrar visa aktiviteter, ansvarsområden, sömn, information om uppgifter och mycket mer efter synkronisering med kompatibla enheter. UPPGIFTER OCH BELÖNINGAR Dela ut uppgifter och sysslor från appen och ge en belöning ett virtuellt pengavärde. Mynten i appen kan lösas in av barnen mot överenskomna belöningar. PÅMINNELSER PÅ ETT VÄNSKAPLIGT SÄTT När du delar ut uppgifter och schemalägger aviseringar får barnet information på bandet med en ikon som visar vad som behöver göras. De kan ställas in så att de återkommer varje vecka eller till och med varje dag. STEGUTMANINGAR Med stegutmaningarna Toe-to-Toe™ kan barnen synkronisera med vänner i närheten och tävla i tidsbegränsade stegstävlingar. Föräldrar kan också ta del av det roliga med Toe-to-Toe-appen. VAR AKTIVA TILLSAMMANS Koppla ihop dig med vänner på vårt online community Garmin Connect™ och få kontakt med andra familjer i Garmin jr.-appen. Interagera och tävla i flerfamiljsstegutmaningar varje vecka. BARNLÄGE Aktivera barnläge i appen Garmin jr. för att ge barnet begränsad åtkomst till att hålla koll på och bocka av sina egna uppgifter och se de senaste uppdragen i sina appäventyr. Innehåll vívofit jr. 2 Dokumentation
läs mer

Andra produkter